Дитячий садочок на Печерську LeapKids: Сенсорний розвиток дітей.

Разом з Тетяною Гурковською, яка завітала в наш садок LeapKids, щоб провести семінар для викладачів, розглядали тему «Сенсорний розвиток дітей раннього віку». Тетяна Леонідівна – психолог з багаторічним досвідом роботи, людина, яка знає про дитячу психологію майже все, головний редактор журналу “Практичний психолог: Дитячий садок”.

Отже, що включає сенсорний розвиток дітей? Це способи визначення властивостей предметів – колір, розмір, форма, смак, запах, стан предметів, положення в просторі та т.ін.

Сенсорний розвиток дошкільника включає дві взаємопов’язані сторони – засвоєння уявлень про різноманітні властивості та зв’язки предметів і явищ та оволодіння новими діями сприймання, які дають змогу повніше і диференційованіше сприймати світ.

Основними завдяннями сенсорного розвитку дітей раннього віку є:

  • Сформувати здатність повноцінно сприймати предмети довкола;
  • Навчати виділяти ознаки предметів – колір, форму, величину;
  • Накопичувати уявлення про співвідношення двох предметів за величиною, формою, кольором;
  • Розвивати вміння орієнтуватися у просторі щодо певного предмета;
  • Збагачувати словник;
  • Виховувати самостійність.

Особливістю дітей раннього віку є те, що їх  увага короткочасна. Їм складно зосередитися на одному об’єкті. Тож бажано чергування видів діяльності. Разом з тим, діти легко та швидно запам’ятовують інформацію.

В Ліпкідз наше головне кредо – навчання через гру. Маленькі діти засвоюють відомості про навколишній світ, коли мають можливість не лише розглядати предмети, а й активно діяти. Про сенсорну методику від Ліпкідс відгуки тількі позитивні.

Під час дидактичних ігор дитина може самостійно діяти в певній ситуації або з певними  предметами. У такий спосіб вона накопичує власний дієвий і чуттєвий досвід.

Дуже проста і водночас корисна гра для малюків: «Порівняння предметів»

Дітям пропонується порівнювати предмети за кольором,  величиною, формою, тощо. «Вибери все жовті предмети», «Хто низенький – слон чи мавпа?», «Покажи тоненьку стрічку».

У дошкільному віці пізнання навколишнього середовища і сенсорний розвиток дитини припиняється, хіба що коли вона спить. Під час гри з дітками, прогулянки на вулиці в нашому садочку на Печерську, занять, допомоги батькам дитина сприймає різні предмети, взаємодіє з ними. У такий спосіб постійно вона постійно збагачує свій чуттєвий та практичний В дошкольном возрасте познание окружающего мира приостанавливается разве что, когда ребенок спит. ВО время игры с детьми, прогулки на улице в нашем садике на Печерске, занятий в Липкидс, помощи родителям ребенок изучает различные предметы, взаимодействует с ними. Таким образом он получает практический опыт, который так необходим для полноценного развития.

У дошкільному віці пізнання навколишнього середовища і сенсорний розвиток дитини припиняється, хіба що коли вона спить. Під час гри з дітками, прогулянки на вулиці в нашому садочку на Печерську, занять, допомоги батькам дитина сприймає різні предмети, взаємодіє з ними. У такий спосіб постійно вона постійно збагачує свій чуттєвий та практичний досвід, який так необхідний їй для повноцінного розвитку.

То ж,  включаючи в нашу роботу найбільш дієві і ефективні ігри та напрямки для дітей, ми намагаємось бути не тільки кращим садочком на Печерську, а кращим садочком LeapKids  для наших діток та їх батьків.

назад